پی آر کی

آمادگی های پیش از عمل پی آر کی
فردی که قرار است برای رفع عیوب انکساری چشمهایش تحت عمل پی آر کی قرار گیرد، باید موارد زیر را رعایت کند:

شستن پلک‌ها و مژه‌ها شب قبل از عمل
آرایش نکردن ۲۴ ساعت قبل از عمل
استفاده نکردن از لنزهای تماسی یک هفته قبل از عمل
پوشیدن لباس سبک در روز عمل
استفاده نکردن از عطر و ادوکلن در روز عمل
استفاده از قرص آرام‌بخش درصورت وجود اضطراب

گلوکوم

توصیه‌های عمومی قبل از جراحی گلوکوم قبل از جراحی، بیمار باید موارد زیر را رعایت کند: شب قبل از جراحی استحمام کرده و صورت خود

آب مروارید

آمادگی های قبل از جراحی آب مروارید قبل از جراحی آب مروارید، تعیین قدرت عدسی داخل چشمی ضروری است؛ این کار با معاینه دقیق و

فمتولیزیک

آمادگی‌ های عمومی قبل از جراحی فمتولیزیک بیمارانی که برای اصلاح عیوب انکساری چشم‌شان جراحی فمتولیزیک را برمی گزینند لازم است قبل از جراحی به

فمتو اسمایل

آمادگی های لازم پیش از جراحی اسمایل چشم بیمار باید قبل از انجام عمل نکات زیر را رعایت کند: شستن پلک‌ها و مژه‌‌ها شب قبل